expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Thursday, 3 November 2011

kenapa gua tak nak jadi cikgu

nak taw kenapa gua x nak jd cikgu????
sebab gua x suker check kertas exam....
bayangkan lah kalo korang dapat jawapan cam gamba kat bawah nie..

mesti orang ingat aku giler sebab tersengeh dan gelak sorang2 mase mark paper bdak nie....

tengok.....suruh sangat cari x tu.... mjur x suh cari xxx.... nnti dapatlaa jwapan 18sx....


yang nie plak...soh expand.......dia pi expand betol2...semakin besar lak...ahahhahah..adeh.. nak tergelak gua...

pandaikan budak nie....dia pi potong n.....nak kene potong anu ker????hahahah
geliga jgak otak budak nie...Think Out Of The Box laa katekan... gua pon x penah terpikir

hahahah..yg ni memang sengal.....
objek x akan terus bergerak sebab ada GAJAH....
pandai jer ko lukis gajah kat c2 ann....

 haaa..jawapan panjang sangat sampai budak nie bunuh diri.....

 adehhh...infinity dia ingat no 8 yang diterbalikkan 90 darjah..
so dia terbalikkan jgak no 5 tu..hahahahaha...bijak betoi

yang nie biasa laa..gua pom penah buat...ahahhahhaha..adeh..
serius..gua x pandai sgat mase 2..sekarang gua dah terer...
korang pon same jgak kan....


so..korang nak jadi cikgu x???

p/s: gua suker ada murid2 macam nie...ilang stress gua..ahhahahahha


6 comments:

  1. hahaha ! lingkup kepala otak cmnih...akakaka.. yg best yg bunuh diri tu.. cm sengal gila , hahaha ! best doe :P

    ReplyDelete
  2. hahaha....tu bkn hilang stress.mkin stress jadinya tau.mesti nnt terpikir, "aku salah ajar ke", "aku ajar diorang wat gini ke ek dlu". :p

    ReplyDelete