expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Monday, 6 June 2011

nikmat yang ditarik~!!

korang taw x...
antara nikmat dunia yang korang x patot terlepas ialah BERAK...
mungkin korang GELAK..... 
tapi korang taw x....
macamana rasanyer x leh berak??? ce tnye pesakit kat hospital yg x leh berak tu...
dorang berharap sangat rase nikmat berak....

knaper berak nie nikmat????
apa korang rase lepas berak???
lega kan..segar jer.....
ringan.....
x ker nikmat tu???

***************

waktu gua tengah merasai nikmat berak nie....
tetibe jer mak gua jerit.....
gua cemas.....sikit jer lagi benda tu nak putuss.....
tetibe...mak gua ketok pintu tandas...
terkejut lagi laa gua......

korang taw x......
tahik yang dah terkeluar tu boleh masuk balik sebab gua terkejut sangat
^
^
^
(ni gua tipu)

gua dah x der semangat dan mo0d dah nak berak.....
gua x basuh berak>>>>gua tipu.....(gua kan penyuci..haha)
gua pon keluar...

"ko pesal??" gua tnye mak gua...(ni bahase gua ngan member gua..sjer nak sedapkan citer...x mungkin gua ckap cam2 ngan mak gua...gua kan anak mithali..)..

mak gua pon jerit

ULAR........

lohh ular jer?????
mak gua pon bagi sejag air panas soh gua simbah kat ular 2.....
loh.... dah prepare dah makcik nie....
gua tnyer...."bleh jadi ker??"
mak gua x jwab... dr pandangan mata beliau...gua taw...dia memang serius dan takowt..
gua pom beranikan diri simbah ular tu dengan air panas tadi....walaupon gua sebenarnyer geli ngan ular...

lorh....korang taw x.....
gua terpegun...
waw....ular mati kene simbah air panas????
gua pikir nbak buat artikel pasal khasiat air pans...(korang jgan curi idea gua yer..)

jom tengok gambar ular nie....
lagi skali gua tipu.....
ni baru betoi...
besak x?????

p/s:lepas tu..gua yng berak skali sehari x berak selam 3 hari taw x.?????
gua x letak gambar gua berak...sori yer....








4 comments:

  1. hahaha.. nice story.. penuh dgn asik3x yg agak mengelikan.hahaha. tp menarik jalan cternyer tu.. like ur post..

    ReplyDelete
  2. hehehhe..cian ular tu...

    ReplyDelete
  3. alohh..berok je mg ni kimi..haha..makan buah beik banyak2 baru lawas nk berok len kali..

    ReplyDelete
  4. hahaha..taik lembik sangat ni..tu yang mudah putus tu..hahaha..

    baru apik tau ular takot ngan air panas..heheh

    ReplyDelete