expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Tuesday 28 June 2011

tutorial mandi lelaki dan perempuan ....

beza mandi antara perempuan dan lelaki...co0l.... terutama bab "woo-woo" tu.. hahaha

gua pon slalu buat woo-woo

 

cumer gua x der wife jer nak tnjuk..ahhahaha..adeh...








p/s: gua rase kat blog nie..gua dah start melucah dah....da tnjuk belang sebenar...hahaha

btw,  kontest gua dilanjutkan selama sebulan lagi sebab gua tengah sambung belajar secara tak sengaja..hohoho...sorry for the incovenient..

2 pasal laa gua x update blog gua nie... dah bersemak dah gua nengok~!!

keputusan akan diumumkan sebelom raya... (jgan risau laa...gua x tipoo pnyer~!!) x taw laa biler.....harap korang sabar tunggu ek~!!

rase cam nak bagi duit rayer jer kat sumer yang join kontest gua..muahahahah...kayer giler gua~!!

0 orang berak x basuh:

Post a Comment