expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Sunday, 15 May 2011

GA Header & Template Blogspot!

join GA lagi aku..
tp x penah menang pon...
kali  ni GA dari Aliff
aku minat nak masuk GA nie sebab adiah dier menarik gila babi..

adiahnyer header n banner...
maklumlah..aku nie x der header ..banerr lagi laa...
hahah



header impian aku..ermm...
kucing tengah berak pegang banner yang ada tulis nama blog nie..
tp x nak kucing betoi...nak kucing yang dilukis...

2 jer...hahah..simple kan..ko bleh buat pnyer bro alief....


aku mesti menang sebab nenek tua bangka belakang umah aku tu gelak kat aku sebab blog aku x der header...
ko tu dah tua nenek keropok kerempot.. x yah nak blogging laa..

2 jer kowt alasan aku...

ha.. 2 jer bro alief...gua nak menang ok~!!




5 comments:

  1. Good luck..

    kite pun nk header jugakkk..

    ReplyDelete
  2. Gud luck..thanx Jadi follower shy yg ke 250..: )

    ReplyDelete
  3. gudluck..=)singgah and follow u..=0

    ReplyDelete