expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Wednesday 18 May 2011

taw tak kenapa orang tak follow lu walhal lu dah follow orang tu...

lu sombong, bongkak, riak, takbur...
dah laa gemok, buncit plak tu.....
wei gemok pendek.....lu ingat blog lu hot sgat ker....stakat 100-200 followers jer..
p mampus laa.....

hhaaaa...kang x pasal2 kena sumpah seranah.... 
actually...kadang2 salah kita jugak sebab kita hanya follow dan tidak tinggalkan jejak seperti  tahik kat jamban komen @ mesej kat  shoutbox...
follow sahaja pon bleh..tp kadang2..ada problem seperti masalah ini..

haa...tgok..apabila blogger tu nak follow korang balik..ni masalahnyer... link tok ke blog korang x der....

untuk atasi masalah tu..
follow step2 dibawah...simple jer...makcik tua kerempot belakang rumah gua pon bleh buat sambil berak..taw x????

step 1>>>>  pergi kat OPTIONS di bahagian follow.....dan tekan SITE SETTING..tgok gambar lau x paham



step 2>>>>  pastu akan keluar cam pic di bawah..kendian.. tekan ADD LINK







step 3>>>>  pastu tulis laa link URL blog korang dan NAME untok publish....

step 3>>>> berterima kasih pada gua yer....(klik semua iklan churp2 gua) hahaha



done... 2 jer....senang giler kan...
gua sebenarnyer buat tutorial nie sebab gua kesian kat blogger-blogger trutama yang masih baru cam gua...
yang ni pon gua blajar dr saper entah..lpe lak....
trutamanyer followers gua yang ke 69....
gua sebenarnya suka no 69...sebab melambangkan kelucahan keunikan...(mampos gua)
anyway..thanks to folowers gua yang ke-69 iaitu ANIFF...
entry nie khas tok lu...
nasib baik lu berak kat tandas awam shoutbox gua..
lau x.. gua x dapat jejak lu...
blog lu co0l giler...followers pon ramai..ramai dari aku..hahaha...(ada hati nak mengajar lu kan..)
ada gua kesah....hahaha

PANAS>>> kantoi melancap..padan muka lu~!!
jom tengok pompuan ni buat per...



p/s: nak taw x per makna 69 tu?? ce tnyer ayeem x pon Hamzah Ian si otomen ataupon Encik Telor






8 comments:

  1. heh, nak demo 69 tu pon boleh kalo nak. lalala

    ReplyDelete
  2. huh!..ayat pengebom berani mati...hahah...

    ReplyDelete
  3. nice info.. but aku follow blog yang aku minat je... terpulang la orang nk follow aku or unfollow kalo aku xfollow blog die :)

    ReplyDelete
  4. huhuu.. xde button option lah.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  5. adeh,tak perasan broo
    anyway,thanks :) 69??haha..

    ReplyDelete
  6. mandai hg ngurat dengan picca girl tu..
    demm tol..

    ReplyDelete
  7. wehhh..garangnyer hang..haha
    bagus2..bagi tips2 ni kat semua orang..hehe

    ReplyDelete