expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Thursday 14 July 2011

kat mana nak shopping murah2????

kat mana nak beli barang @ service @ hiburan yang best denagn harga murah???

hehehe...
rahsianye kat WEBUY


da bnyak experience gua ngan dia nie..
kawan baik laa bleh katakan...
tipa2 hari gua bukak laman web dorang sebab nak tengok deal yang terbaru dan latest....

antara deal yang gua pernah beli sperti LEX SLIDE di Subang.. dengan harga rm 6 jew..(murah x??) asal adalah rm 12... bile guna voucher tu plak..ua dapat diskaun untuk 2nd ride...
enjoy gilew.....da la murah.. orang lain jeling jer kat gua... dengkui laa katakan...

gua jugak penah beli wax service, facial treatment dan makanan..
harga x yah cakap lah.. memang murah giler BABI~!!
BABi pom mahal taw~!!!
(gua x makan BABI~!! BABI haram)

kalo mahal jgan harap laa gua akan beli~!!!

thanks WEBUY.....

meh laa join gua...
daftar ngan gua dan dapatkan credit rm 8..
khas untuk korang jew~!!
gua bagi credit nie.. sebab gua dapat rm100 kredit kowt dari dorang sebab jd pelanggan tetap..

sukenyer...
beli dengan free laa gua..
meh join gua~!!
thanks WEBUY~!!


DAFTAR KAT SINI

p/s..: jom join KONTEST gua..kontest dilanjutkan..sampai 27 july nie jew...
       gua x makan BABI paham..(gua owang islam~!!)

1 comment:

  1. uish
    murah la ekkk
    ku nak usha jap

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

    ReplyDelete