expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

bagi kucing makan yer~!!

Sunday 3 July 2011

jom beli barang paling murah2~!!

sebenarnya gua dah lama nak share benda ni ngan korang...
cume x der mase jer.....

korang taw x..
korang boleh beli barang dengan diskaun sehingga 90%....
percayer x????


antara experience gua adalah seperti g salun dengan hanya bayar rm20....archery dengan harga rm9 (asal rm 18)....... skating rm 6 (asal rm14)..
amacam??
murah x???
berbaloi giler~!!!

nak taw x kat mane???

meh nak tunjuk.....




sebenarnya...ada beberapa syarikat yang menyediakan voucher yang bagi kiter diskaun tersebut..
tujuan dia bagi diskaun adalah untuk tujuan promosi kedai tersebut...




jadi, gua amik keputusan untuk ambil kesempatan atas peluang tersebut...hahaha
giler...
saper x nak beli barang best dengan harga murah....


kompany pertama adalah GROUPON


gua paling banyak beli voucher kat sini laa....
sebab deal2 dia memang menarik giler...
dah hampir rm100 kowt gua spend....ahhahah...
hampir 10 deal gua rembat kat sini
klik jer link kat atas tu lau nak dapat deal2 menarik dan daftar....



kompany kedua lak ialah GROUPEGO

sama gak...korang akan dapat voucher...klik dan daftar...
dan dapatkan deal2 yang menarik



kompany seterusnya lak ialah STREET DEAL

sorry...gua x der pic.... hehe..meh join gua


kompany last ialah WEBUY 


yang nie pon gua banyak beli deal dorang sebab menarik....



dan~!!


hah~!! amacam??? nak x beli barang murah????
senang jer..klik jer link@pic yang gua letak kat atas.....
pastu daftar...
korang akan dapat email setiap kali ada deal.....
dan kalau korang berminat...beli laa..


oh yer....benda nie beli secara online...
tapi korang jangan bimbang...asal korang ada kad atm jer..korang boleh beli...(cayer x???)
macamana??? nanti gua post kat entry akan datang....
sabar ekkk....




p/s: jom berbelanja dengan berhemah dengan gua~!!hahahah... 

sebenarnye ada lagi kompany lain..gua malas jer nak citer panjang2....

jom join kontest gua...kontest nie dilanjutkan sehingga 27 julai...sebab gua tgah smbung blajar nie...ssah nak bg adiah kat korang...sorry sesangat ekk



0 orang berak x basuh:

Post a Comment